12/03/11

Contest Oleh Admin Nurul Husna Mukhtar

contest: hitam itu cool



pengenalan haha:


contest ni actually sempena birthday bf aku, azrin. so, ramai2 la join supaya meriah. lagi pun aku nak berkenalan dengan rakan rakan blogger since both of us, aku dengan azrin adalah blogger, ahli kaki blogger dan kami suka warna hitam. thats why kenapa aku pilih warna hitam. kalau korang nak wish bday azrin pun okay jugak hihi aku tolong terima bagi pihak dia hehe


syarat-syarat:

  • buat entry ringkas pasal hitam itu cool.
  • nyatakan dalam entry anda siapa admin kaki blogger
  • upload banner contest ni dalam entry tersebut. dan link kan banner tersebut ke post ini.
  • upload beberapa keping gambar anda dengan syarat, ada warna hitam tak kisah la benda apa pun.
  • wajib follow blog azrin fakhri nasir : SINI
  • kalau rasa blog aku menarik untuk difollow, korang follow la:SINI TIADA PAKSAAN
  • join group kaki blogger kat facebook: SINI .juga TIADA PAKSAAN
  • tag seorang blogger lelaki dan seorang blogger perempuan
  • comment post ini dengan link entry anda dan nickname facebook anda(comment di blog Nurul Husna Mukhtar)



penilaian:

  • dilakukan oleh admin kaki blogger dan juga azrin fakhri nasir
  • markah bonus kepada ahli kaki blogger
  • markah bonus kepada ahli aktif kaki blogger
  • markah bonus kepada ahli kaki blogger yang meletakkan logo flash kaki blogger di sidebar.
  • ikut semua syarat yang diberikan



kriteria:

  • kekemasan gambar.
  • kekemasan entry.
  • penggunaan bahasa 'comel' adalah tidak digalakkan.
  • kreativiti



hadiah:

  • misteri.



tarikh tutup:

  • 12/04/2011
  • 11.59 malam.



pengumuman pemenang:

  • 13/04/2011
  • sebelum 11.59 malam



p/s: sebarang update akan diberitahu kemudian.