26/04/11

SENYAP SENYAP KUKU!!!

Nmpk nye blog Kaki Blogger ni x bergerak2 dr sebulan yg lepas... nk wat cmne, dh admin nye masing2 buxy...
so kitorg nk tnye la pendapat korg utk majukn skit blog ni spaya sentiasa up2date... any suggestion korg ley komen je kt sni...x kisah la apa2 pon yg penting x ter-OVER...hahhaha...

kalo aku mayb aku cdgkan kita cari admin baru yg x buxy...hahahhahaa


kelayakan
-minima lepasan SPM
-berpengetahuan luas
-seorg yg berdisiplin
-tidak tamak kuasa...ahhahaha
-on9 24jam
-kaya..hahhahaa, supaya slalu wat contest bg adiah kt org...hahaha
n mcm2 lagi...

so kalo idea korg lagi bernas, usul je kt sni
*terbuka pd semua.....

11 ulasan:

afifah berkata...

aku tgok syarat2 rasa mcm layak..tiba3 demm..kaya...xpe r..aku kedekut~

Tanpa Nama berkata...

hahahahha.....klakar btol

Farhan Zulhusmi berkata...

my opinion is...
wlaupun sekecil zarah sekali pon...updatelah erk..hehehe

Azri Fathurrahman berkata...

hahaha .. sengal yang abadi lah post ni , haha .. @afifah , terbaikk lah statement kamu tu :P

afifah berkata...

@azri : terima kasih ;-)

Phytrie berkata...

urmm..usaha tangga kejayaan..

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

aku phd je... pastu gler kuasa gak la... on9 2 minit je sehari... kekayaan? aku memang kaya, ade keta bmw 4 biji, umah banglo 7 tingkat, antara yg terkaya kt malaysia.. adakah aku layak?????

eddy syrol berkata...

huhuhuhu

Yin Areesa berkata...

try jugak blh..

Unknown berkata...

try nie
http://stayreward.com/index.php?share=25661

filmler berkata...

gate
binance
coinbase mi binance mi
bitcoin
binance referans kimliği nedir
kripto para nasıl alınır
coin nasıl alınır
binance 20
tiktok jeton hilesi